Accident de trànsit a la A2 ( Abrera ) direcció Barcelona provoca retencions

0
1897

accident-a2-abrera-renault-kangooUn accident entre una furgoneta i un turisme a l’alçada d’Abrera a la A2 direcció Barcelona està dificultant la circulació viaria a la zona, roman un carril obert i es permet la circulació amb precaució (PK 584-584,2)
L’accident s’ha produït fa uns escassament uns minuts hi ha hagut dos persones que han resultat afectades en l’accident, els dos ocupants d’un dels vehicle accidentat, en una primera informació l’estat de salut dels ocupants del vehicle accidentat, es que han sortit il•lesos de l’accident.
En aquest moments no se saben les causes que podrien haver produït l’accident.
Les imatges que em rebut a Sant Andreu TV ( al telèfon 694.49.14.59 ) es pot apreciar el vehicle accidentat i als serveis d’emergències que has sigut els primers en arribar al lloc de l’accident.

Actualització 13:12 S’ha re-obert en tots els carrils la circulació ja que el vehicle ha estat retirat al voral.


Publicitat

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.