Saray Cantero (Ciutadans) anuncia que serà la cap de llista en les eleccions municipals del 26 de maig

0
1125

Saray Cantero serà la cap de llista per ciutadans en les properes eleccions municipals del 26 de maig.
L’anunci el feia la mateixa Saray, confirmant que tan sol s’havia presentat una sola candidatura.
Cantero creu que després de 4 anys com a regidora i en coalició de govern amb el PSC esta preparada per poder afrontar nous reptes.
Referent a la llista complerta electoral que es presentarà a les eleccions municipals, Ciutadans creu que serà més adient presentar-la en un proper acte obert a la ciutadania, però el que si ha confirmat ha sigut el seu numero dos, per ocupar aquest lloc continuarà l’actual regidor Xavi Pla; Pla creu que l’elecció de Saray, “una persones dialogant i que escolta a tothom és la millor elecció que el partit podria fer”.
En quant als objectius de resultats electorals, els taronges es presenten per millorar els resultats obtinguts en les eleccions del 2015 que van ser 2 regidors.

Publicitat

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.