“Volem deixar enrrere el model patriarcal d’ajudes a les persones”, Cesca Muñoz, cap de llista de Catalunya en Comú a les municipals de Sant Andreu de la Barca

0
645

Cesca Muñoz, cap de llista de Catalunya en comú creu que fa falta “un canvi en el model de serveis socials municipals”
Pels comuns creuen que es necessari “deixar enrere un model patriarcal d’ajudes a les persones que tenen problemes econòmics i/o socials”. Volen “un model d’inclusió social transversal i participatiu que tingui cura de les persones, fomenti l’autonomia i la seva emancipació.”
Així mateix volen “aconseguir mes recursos habitacionals per a les situacions d’emergència i també per promoure vivendes accessibles perquè els nostres joves es puguin quedar a viure a Sant Andreu de la Barca.”

Missatge clar i concís de la cap de llista de Catalunya en Comú a les eleccions municipals de Sant Andreu de la Barca el proper 26 de maig

Publicitat

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.